Brazílie, Bolívie, Peru´12
Huacachina (Peru)
Po prohlídce ostrovů Ballestas příjíždíme zpět na hotel. Balíme krosny, loučíme se na recepci a pokračujeme v cestě do Arequipy. Cestou jsme si ovšem domluvili několik zastávek. Chtěli bychom poznat další místa a prožít nové zážitky. ...

Paracas a ostrovy Ballestas (Peru)
V půl jedenácté večer odjíždíme z Huarázu. Město samotné i jeho okolí se nám moc líbilo. Nabízí se tu spousta možnosti k podniknutí různých výletů do hor, za kulturou nebo třeba rafting. Cestu do Limy prospíme....

Ledovec Pastoruri a jezero Llanganuco - Huaráz (Peru)
Sotva jsme přijeli do Huarázu, něco málo si odpočinuli, odjíždíme za dalším dobrodružstvím, poznáním nového, jedeme na ledovec Pastoruri.V devět hodin nás vyzvedávají řidič autobusu a průvodkyně Carmen před hotelem My House....

Z Machu Picchu do pěti tisíc - Huaráz (Peru)
Před odjezdem z Machu Picchu se jdeme s Alešem projít po městečku. Zajímají nás termální lázně, které se nachází jen pár minut od našeho hotelu. Správce u vstupu nás pouští zadarmo. Nebudeme se dnes koupat, jdeme místo jen okouknout....

Machu Picchu (Peru)
Na festivalu caminos herec Jaroslav Dušek vyprávěl jak se naplno rozbrečel, když poprvé stanul na Machu Picchu. Posadil se a plakal a plakal. Emoce při prohledu na toto krásné místo se projevily naplno. Dnes ráno jsme s Alešem zažili něco podobného....

Z La Paz do Cusca a na Machu Picchu (Peru)
Inkové nazývali CUSCO „pupek světa“ a tato přezdívka se městu hodí dodnes. Díky své bohaté historii, kultuře nespočetně inckých památek, patří Cusco k největším lákadlům nejen v Peru, ale v celé Latinské Americe....

Cesta smrti - na kole z La Paz do Coroica (Bolívie)
Když jsem před deseti lety plánoval cestu po Bolívíi, tak jsem se za každou cenu chtěl vyhnout tzv. „ Cestě smrti“. Silnici vedoucí z La Paz do Coroica. Nikdy bych si nepomyslel, že se na tuto cestu podívám, a ještě k tomu na kole....

Ze Santa Cruz do La Paz (Bolívie)
Ranní odlet ze Santa Cruz do La Paz se nekonal. Nezbylo na nás v letadle místo. Po dvou nocích bez postele jsme na tom s Alešem byli dost bledě a přemýšleli jak a kde si odpočinout. U letecké společnosti BOA jsme koupili letenky s odletem ve 14:25, vzali si taxíka a odjeli do města....

První zpráva z cesty
2.června jsem se vydal na cestu, abych zmapoval možnosti cestování po Peru, Bolívii a Ekvádoru. Postupně budu podávat zprávy o tom, jak se nám s Alešem daří, o tom co jsme viděli a prozkoumali. Přijeli jsme objevovat a hledat, takže trasa zájezdu se bude vytvářet postupně během cesty....